Άμεση εξυπηρέτηση και επίλυση προβλημάτων

Τηλεφωνική υποστήριξη 365 ημέρες τον χρόνο από τις 07:30 εώς και 24:00 από ειδικευμένα στελέχη μας πριν και μετά την εκπροσώπηση της παροχής σας.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΣΗΣ

Η Energy Products & Technical Support αναλαμβάνει τη διαδικασία επανασύνδεσης του ρεύματος της οικίας σας (διαμέρισμα, πολυκατοικία, κοινόχρηστο, μονοκατοικία) ή της επιχείρησης σας, σε περίπτωση που σας έχει διακοπεί για διάφορους λόγους (αλλαγή ενοικιαστή, μεγάλο χρονικό διάστημα απουσίας κλπ) εύκολα και γρήγορα αποστέλλοντας μας απλά τα παρακάτω δικαιολογητικά:

Καλέστε μας τώρα
στο 2310 833745


Για οικιακό:
  1. Έναν πρόσφατο λογαριασμό ρεύματος
  2. Φωτοαντίγραφο Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
  3. Νέα Υπεύθυνη Δήλωση Εγκατάστασης (ΥΔΕ), αν έχει λήξει η ισχύς της προηγούμενης, σύμφωνα με τον Κανονισμό Εσωτερικών Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων (ΚΕΗΕ)
  4. Αντίγραφο του μισθωτηρίου συμβολαίου από την Εφορία ή αντίγραφο του Ε9 (Δήλωση ακινήτων). Tο μισθωτήριο πρέπει να έχει υποβληθεί στο taxis από τον εκμισθωτή και να έχει γίνει αποδοχή από τον μισθωτή.
  5. Τελευταία Ένδειξη του μετρητή
Για επαγγελματικό:
  1. Έναν πρόσφατο λογαριασμό ρεύματος
  2. Φωτοαντίγραφο Ταυτότητας ή Διαβατηρίου
  3. Νέα Υπεύθυνη Δήλωση Εγκατάστασης (ΥΔΕ), αν έχει λήξει η ισχύς της προηγούμενης, σύμφωνα με τον Κανονισμό Εσωτερικών Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων (ΚΕΗΕ)
  4. Αντίγραφο του μισθωτηρίου συμβολαίου από την Εφορία ή αντίγραφο του Ε9 (Δήλωση ακινήτων). (Σε περίπτωση επανασύνδεσης λόγω αλλαγής διεύθυνσης κατοικίας το μισθωτήριο πρέπει να έχει υποβληθεί στο taxis από τον εκμισθωτή και να έχει γίνει αποδοχή από τον μισθωτή)
  5. Έναρξη / Καταστατικό της επιχείρησης
  6. Τελευταία Ένδειξη του μετρητή

Απλά καλέστε μας στο 2310 833745 ή αποστείλτε μας τα παραπάνω δικαιολογητικά στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Στην συνέχεια θα σας αποστείλουμε την αίτηση σύνδεσης καθώς και τον σχετικό τιμοκατάλογο μας προκειμένου να υπογραφούν από εσάς και η επανασύνδεση σας θα υλοποιηθεί το μέγιστο σε επτά εργάσιμες ημέρες.

Υποσημείωση: Σε περίπτωση οφειλής, θα πρέπει να υπάρχει ρύθμιση - διακανονισμός με τον προηγούμενο πάροχο.
*Η ΡΑΕ είναι η εποπτεύουσα αρχή στον τομέα της προμήθειας ενεργειακών προϊόντων, κάθε καταναλωτής μπορεί να απευθύνεται στη ΡΑΕ σχετικά με θέματα συναφή με τη διαδικασία προμήθειας ενεργειακών προϊόντων, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του.